Оплата та доставка
Ми надаємо максимально комфортні умови доставки для кожного клієнта.
Доставка:
При замовленні на суму від 5000 гривень доставка здійснюється БЕЗКОШТОВНО по Києву, а по Україні - по тарифам перевізника. Відправка в день оформлення замовлення або в будь-який інший день з понеділка по п'ятницю, крім вихідних та свят.
Ви завжди маєте можливість зв'язатися з менеджером ReWay по телефону і дізнатися, де на даний момент знаходиться замовлений товар.
При замовленні від 5000 гривень по Києву доставка виконується безкоштовно, а по Україну кур'єрською службою за відповідним графіком і розцінками, попередньо погодивши ціну з покупцем. Вартість доставки залежить від ваги і габаритів вантажу.
Не поширюється на акції та спеціальні пропозиції товарів зі знижкою. Стандартний термін доставки зі складу в Києві становить від 1го до 3х робочих днів після оплати.
Термін доставки товарів «Під замовлення» може становити від 7 до 45 робочих днів.
Оплата:
- Передача грошей кур'єру при доставці або менеджеру при самовивозі з офісу.
- Безготівковий розрахунок на розрахунковий рахунок компанії.
- Оплата при отриманні посилки у відділенні компанії-перевізника.
- Переказ грошей на карту.
Ми робимо відправку замовлень компанією "Нова Пошта" та будь-якою іншою транспортною службою України. Подробиці можна уточнити у менеджерів.
Обмін та поверення товару:
Повернення товарів виконується згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" протягом 14 днів з моменту купівлі, якщо були виконані всі вимоги.
Умови обміну або повернення товару, який має належну якість
- Якщо товар не відповідає заявленому.
- Якщо товар відповідає вимогам, але не влаштовує покупця.
Споживач може обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не задовольняє його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин і його не можна використовувати за призначенням.
Обмін товару належної якості виконується:
- якщо не використовувався;
- якщо збережено товарний вигляд, функції, пломби, ярлики, наклейки;
- є чек, виданий споживачеві разом із товаром.
Аксесуари та додаткове приладдя - поверненню підлягають тільки ті аксесуари, які не були розпаковані. Рекомендуємо виконувати перевірку товару під час отримання в поштовому відділенні або у кур'єра.
Умови обміну або повернення товару неналежної якості
Протягом гарантійного строку в разі, якщо були виявлені недоліки в товарі, то споживач має право:
- безоплатного усунення недоліків;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Але відшкодування витрат або усунення недоліків можна отримати тільки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.